Všeobecné podmínky

Všeobecné obchodní podmínky společnosti Performance Aficionados, s.r.o.

      

  1. Základní ustanovení 

Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen "VOP") upravují vztahy mezi smluvními stranami kupní smlouvy. Smluvními stranami jsou: (1) Společnost Aficionados s.r.o., Společnost OIB: 53494695, se síní na Bajkalské 5/A, 831 04 Braitslava, evidováno v obchodním rejstříku Okresního soudu Bratislava I, sekce: S.r.o, vložka číslo 152793/B jako prodávajícího (dále jen "prodávající") a (2) kupujícího, který může být také spotřebitelem(dále jen "kupující"). Další informace o prodávajícím naleznete na www.feedzone.eu v části "O nás" nebo "Kontaktujte nás".

Kupující je spotřebitel. 

Spotřebitelem je fyzická osoba, která uzavřením a plněním spotřebitelské smlouvy nečiní v zájmu své podnikatelské činnosti nebo jiné podnikatelské činnosti. 

Právní vztahy mezi prodávajícím a spotřebitelem, které nejsou v rámci těchto VOP výslovně rozpracovány, podléhají příslušným právním ustanovením zákona č. 40/1964, jak je uvedeno v občanském zákoníku, jakož i souvisejícím předpisům.

Kupující při vyřizování a objednávce bere na vědomí, že je s těmito VOP dobře obeznámen, přičemž neoddělitelnou částí jsou "zásady vrácení" a "Dodací" dokument, jakož i s podmínkami objednané služby a/nebo poskytnutých licenčních práv, a souhlasí s těmito VOP a výše uvedenými podmínkami, jak je uvedeno a platné v okamžiku zadání objednávky.

Zakoupením jakýchkoli produktů ve výběru produktů prodávajícího kupující nezískává žádná práva k využití registrovaných ochranných známek, obchodních názvů a titulů, obchodních log nebo patentů prodávajícího nebo jiných společností, není-li konkrétní smlouvou výslovně uvedeno jinak. 

 II. Kupní smlouva

  1. Uzavření kupní smlouvy 

Je-li kupující identifikován jako spotřebitel, nabízí prodávající kupní smlouvu a umisťuje svůj výrobek do prodeje na webových stránkách svého e-shopu. Kontakt je uzavřen, jakmile kupující (spotřebitel) zadá objednávku, kterou pak prodávající obdrží a povšimá. Přijetí objednávky prodávající neprodleně potvrdí e-mailem zaslaný na e-mailovou adresu kupujícího, kterou kupující poskytl. Tento e-mail však nemá vliv na uzavření samotné kupní smlouvy. Nově uzavřenou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze změnit nebo zrušit pouze na základě dohody obou stran nebo z právních důvodů. Výjimku z tohoto procesu viz část "VI. Objednávání".

Uzavřená kupní smlouva je prodávajícím archivována po dobu nejméně deseti (10) let, počítáno od konce roku, ve kterém byla smlouva uzavřena, a není zpřístupněna nezapojeným třetím stranám. Informace o jednotlivých technických krocích k uzavření Smlouvy jsou poskytovány v rámci těchto Obchodních podmínek, kde je celý proces vyjasněn. Kupující má možnost objednávku před podáním zkontrolovat a opravit. Tyto VOP jsou k dispozici na jednotlivých webových portálech prodávajícího, a jsou proto kupujícím otevřeny k archivaci a reprodukci. 

Náklady na dálkové komunikační prostředky používané pro zadání objednávky (např. telefonicky, internetem atd.) jsou určeny uplatňované standardní sazby telekomunikačních služeb používaných kupujícím. 

Je-li zboží objednané kupujícím-spotřebitelem službou, souhlasí s tím, že obdrží službu před uplynutím zákonné lhůty pro zrušení. 

       

  1. Příjem zakoupené položky

V této kupní smlouvě se prodávající zavazuje dodat požadovanou položku, poskytnout digitální obsah/licenci, pokud je předmětem nákupu, a umožní kupujícímu získat vlastnická práva/licenci k zakoupení obsahu. Kupující se zavazuje, že obdrží položku/obsah a uplatí sjednanou kupní cenu.  

Prodávající si vyhrazuje právo na položku a kupující obdrží právo na věc až po zaplacení plné ceny. To platí i v případě, že se jedná o licenci nebo službu. 

Prodávající převádí věc na kupujícího spolu s dokumenty souvisejícími s položkou a umožní kupujícímu uplatnit vlastnická práva k položce/licenci v souladu se Smlouvou.  

Prodávající splní svou povinnost dodat zakoupenou věc kupujícímu, je-li kupujícímu umožněno s položkou najímá v místě plnění a je řádně informován.  

Je-li prodávající ponesen zaslat věc kupujícímu, předá věc (prvnímu) dopravci za účelem přepravy a dodání kupujícímu a umožní kupujícímu uplatnit svá práva v souladu se Smlouvou o přepravě s Dopravcem. Má se za to, že prodávající doručil věc kupujícímu, jakmile je věc předána kupujícímu Dopravcem.  

Prodávající doručí objednanou věc kupujícímu v dohodnutém množství, kvalitě a specifikacích.

Pokud nebyla uzavřena konkrétní dohoda o způsobu balení, bude položka zabalena podle běžného zvyku nebo, pokud takový zvyk neexistuje, zabalena tak, aby byla položka chráněna před jakýmkoli poškozením. Zboží bude prodávajícím uspořádáno tímto způsobem i pro účely přepravy. 

Aby se minimalizovalo riziko možné škody a zabránilo se problémům s dodávkami, vyhrazuje si prodávající právo dodat zboží kupujícímu až po zaplacení plné ceny nákupu v případě, že kupující zadá objednávku (nebo řadu objednávek ve stejný den) k nákupu za cenu nad 3 500, - EUR včetně DPH. V takovém případě prodávající dodá objednané zboží v souladu s požadavky kupujícího uvedenými v objednávce, jakmile kupující uplatí celou cenu nákupu.

    

III. Bezpečnost a ochrana informací

Prodávající zpracovává osobní údaje poskytnuté kupujícím v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27.4.2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, a zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) a zákona č. 18/2018 S. 18/2018 S., o ochraně osobních údajů a o změně a doplnění některých zákonů.

Podrobné informace o tom, jak prodávající shromažďuje, zpracovává a chrání osobní údaje kupujících, naleznete v dokumentu "Zásady ochrany osobních údajů", který je k dispozici na webových stránkách prodávajícího. 

V zájmu minimalizace rizika vzniku škody a zamezení trestné činnosti si prodávající vyhrazuje právo odmítnout objednávku kupujícího ze zablokované IP adresy v případě, že se tato IP adresa objeví na černé listině. V případě problémů s podáním objednávky může Kupující kontaktovat Prodávajícího prostřednictvím e-mailu na adrese sales@ feedzone.eu nebo telefonicky na čísle +421 902 850 212.

       

  1. Provozní hodiny

Objednávku lze zařídit prostřednictvím internetu nebo prostřednictvím zaměstnanců prodávajícího: 

Otevírací:

Automatické potvrzení objednávky: pondělí - neděle: 00-24h

V případě poruchy informačního systému nebo zásahu vyšší moci nepřebírá prodávající odpovědnost za případné výpadky v provozních hodinách. 

Změny provozní doby v době státních svátků budou vždy oznámeny na www.feedzone.eu

  

  1. Ceny

Všechny ceny jsou smluvní. V on-line e-shopu se vždy zobrazí pouze aktuální a aktuální ceny. Ceny jsou konečné, včetně DPH a jakýchkoli jiných daní nebo poplatků, které je spotřebitel povinen zaplatit. To nezahrnuje dodatečné poplatky za dopravu a doručení a náklady na dálkové komunikační služby používané k dokončení obchodu zobrazeného v sekci nákupního košíku v procesu objednávání. Tyto náklady závisí na konkrétních možnostech kupujícího.

Prodejní ceny platí buď během předem stanoveného času, nebo do doby, než dojde zásoby určitého množství.

Původní základní cena je cena produktu/služby/licence, za kterou byl produkt/služba/licence nabízen na feedzone.eu před uplatněním konkrétních prodejních bonusů a slev souvisejících s marketingovými akcemi a dalšími slevami v provozovaném e-shopu, případně cena produktu/služby/licence navržená výrobcem nebo distributorem, zatímco zobrazená cena je vždy cena, která lépe odráží cenovou úroveň konkrétního zboží na trhu. 

     

  1. Objednávání

Kupující obdrží objednané zboží za cenu relevantní v době zadání objednávky. Nakupující spotřebitel je po zahájení objednávky povolovat kontrolu plné ceny objednávky včetně DPH a dalších daní a poplatků (jako jsou poplatky za recyklaci a další podobné poplatky). Tato cena bude zobrazena v objednávce kupujícího i ve zprávě potvrzující umístění objednávky u prodávajícího. 

Objednávky lze podávat pouze v e-shopu www.feedzone.eu.

O konkrétní době dodání objednaných věcí bude kupující informován e-mailem. Doba trvání dodacích procesů závisí na způsobu doručení zvoleném kupujícím ve druhém kroku zadání objednávky u virtuálního nákupního košíku. 

Kupující bere na vědomí, že může nastat případ, kdy obchodní smlouva mezi kupujícím a prodávajícím nebude uzavřena, a to zejména z důvodu možného chybného ceníku objednané položky způsobené selháním informačního systému prodávajícího. V takovém případě si prodávající vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy a neprodleně informuje kupujícího o situaci. 

Prodávající si vyhrazuje právo prohlásit uzavřenou kupní smlouvu za neplatnou z důvodu zneužití osobních údajů, zneužití platební karty apod. nebo z důvodu zásahu správního nebo soudního orgánu. V takovém případě bude kupující informován. 

Kupující bere na vědomí, že v takových případech, jak je uvedeno výše, nelze kupní smlouvu uzavřít. 

Kupující obdrží položku (produkt/servis/licenci) za cenu platná v okamžiku umístění objednávky. 

    

VII. Odstoupení od smlouvy

Odstoupení od smlouvy, je-li kupujícím spotřebitel 

V souladu s § 7 zákona č. 102/2014 S. 102/2014 S. 102/2014 S., o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory a pozměňujících některé zákony, kupující má právo odstoupit od již uzavřené kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů ode dne dodání zboží nebo služby, přičemž je nezbytné, aby v této lhůtě byl učiněn a zaslán záznam (dopisem nebo e-mailem) informující prodávajícího o odstoupení od smlouvy. Stejné právo platí v případě, že kupující obdržel objednané zboží osobně v místě vydání prodávajícího. 

        

Odstoupení od smlouvy i vrácené zboží je třeba zaslané na tuto adresu:

Představení Aficionados s.r.o.

Bajkalská 5/A

831 04 Bratislava

Slovensko

         

Ve výše uvedené lhůtě 14 dnů má kupující právo vybalit, zkontrolovat a vyzkoušet dodané zboží, podobně jako to lze provést v kamenné prodejně, a to vše v rozsahu nezbytném pro seznámení se s povahou, vlastnostmi a fungováním výrobku. Výrobek musí být vrácen v plném rozsahu, s úplnou dokumentací, nepoškozený, čistý, pokud možno zabalený v původním obalu, ve stejném stavu a hodnotě, v jaké byl přijat. Kupující přebírá odpovědnost za jakékoli snížení kvality výrobku způsobené špatným zacházením s výrobkem nebo jeho použití nad rámec určení vlastností a ověření správného fungování výrobku. 

Spotřebitel neodpovídá za snížení kvality zboží v případě, že prodávající nesplnil svou povinnost informovat spotřebitele o svém práva odstoupit od smlouvy podle § 3, 1) zaslaného. (h) zákona o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku. 

V případě, že je výrobek kompletní (včetně původního obalu) a nemá žádné poškození a viditelné známky použití, výše uvedený limit 14 dnů se prodlužuje na 30 dní ode dne dodání prodávajícím.

Vzhledem k povaze položek prodávaných v rámci oddíluHYDRATACE regenerace , ENERGIE a DOPLŇKY, tyto výrobky nelze vrátit, jakmile byly vybaleny, použity nebo vykazují viditelné známky použití. 

Peníze, které dluží kupujícímu za vrácené zboží, budou vráceny nejpozději do 30 dnů od doručení oznámení o odstoupení od Smlouvy. 

Kromě případů, kdy je výslovně sjednán odstoupení od smlouvy, nesmí spotřebitel odstoupit od smlouvy týkající se:

a poskytování služby, pokud toto poskytování začalo s výslovným souhlasem spotřebitele a spotřebitel prohlásil, že byl řádně informován o skutečnosti, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy po úplném poskytnutí služby a služba byla poskytnuta zcela; 

b prodej zboží nebo poskytování služby, u níž je cena závislá na cenových pohybech na finančním trhu, které prodávající nemůže kontrolovat a které mohou nastat ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy; 

c prodej zboží provedeného v souladu s požadavky spotřebitele, zboží vyrobeného na míru nebo zboží určeného speciálně pro jednoho spotřebitele;

d dodání zboží, které by se mohlo rychle zhoršit nebo zaniká; 

e prodej zboží zapečetěného v ochranných obalech, které není vhodné k vrácení z důvodů ochrany zdraví nebo hygieny a jehož ochranné obaly se po dodání rozbily; 

f prodej zboží, které může být po dodání podle své povahy neoddělitelně smícháno s jiným zbožím; 

g naléhavé opravy nebo údržbu výslovně požadované spotřebitelem od prodávajícího; to se nevztahuje na smlouvy o poskytování služeb a smlouvy týkající se prodeje jiného zboží nebo náhradních dílů potřebných k provedení opravy nebo údržby, pokud byly uzavřeny během návštěvy prodávajícího u spotřebitele a spotřebitel si tyto služby nebo zboží předem neobjednal; 

h prodej zvukových, video nebo audiovizuálních nahrávek, počítačového softwaru prodávaného v ochranných obalech, pokud spotřebitel otevřel tento obal; 

i prodej periodika, s výjimkou prodeje na základě smlouvy o upisování, a prodej knih nedodávaných v ochranných obalech; 

j poskytování ubytování jiného než pro účely bydlení, přepravu zboží, pronájem automobilu, poskytování stravovacích služeb nebo poskytování služeb souvisejících s volnočasovými aktivitami, podle nichž se prodávající zavazuje poskytovat tyto služby v dohodnuté lhůtě nebo v dohodnuté lhůtě; 

k) poskytování jiného elektronického obsahu než na hmotném nosiči, pokud toto ustanovení začalo s výslovným souhlasem spotřebitele a spotřebitel prohlásil, že byl řádně informován o tom, že vyjádřením takového souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy.

Pokud se kupující rozhodne odstoupit od kupní smlouvy ve stanovené lhůtě, doporučuje se, aby zboží, které má být vráceno, bylo doručeno na adresu prodávajícího co nejdříve spolu s průvodním dopisem s uvedením důvodů odstoupení (to je nepovinné, a nikoli požadované podmínky), identifikačního čísla nákupního dokladu, a počet bankovních účtů, aby se urychlil proces výběru.

Spotřebitel je povinen vrátit zboží prostřednictvím dodávky nebo osobně zástupci odpovědnému za příjem přiznání nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy.

Kupující bere na vědomí, že odstoupením od smlouvy odpovídá za pokrytí nákladů na vrácení zboží prodávajícímu a v případě odstoupení od smlouvy na dálku je kupující rovněž odpovědný za pokrytí nákladů na vrácení zboží, které vzhledem ke své povaze nelze vrátit běžnou poštou. 

Prodávající není povinen pokrýt dodatečné náklady spotřebitele, pokud se spotřebitel výslovně rozhodne použít jiné způsoby dodání vráceného zboží než nejekonomičtější a nejs pravidelnější způsob dodání nabízený prodávajícím. Dodatečné náklady se počítají jako rozdíl mezi způsobem dodání zvoleným spotřebitelem a nejekonomičtějším a pravidelným způsobem dodání nabízeným prodávajícím. 

Kupující bere na vědomí, že pokud zakoupené zboží přichází s dary, je darovací věc mezi kupujícím a prodávajícím platná pouze po dobu, po kterou kupující neodstupuje od nákupního kontaktu, v takovém případě darovací věc zaniká a kupující je povinen vrátit dary, které byly s zakoupeným zbožím určeny k vrácení. V případě, že dary nebudou vráceny spolu s vráceným zakoupeným zbožím, bude hodnota těchto dárků považována za bezdůvodné obohacení kupujícího. 

Po splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zakoupeného zboží má kupující nárok na vrácení částky zaplacené za vrácené zboží, která bude kupujícímu vrácena nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Prodávající však není povinen tuto platbu vrátit, dokud mu nebude doručeno zboží určené k vrácení spotřebitelem, nebo do doby, než spotřebitel poskytne doklad o odeslání zboží určeného k vrácení prodávajícímu. Prodávající je povinen vrátit částku rovnající se ceně nákupu stejným způsobem, který kupující použil při počáteční platbě, pokud se kupující a prodávající nedohodnou na jiném způsobu vrácení peněz, při kterém prodávající nezaplatí žádné další poplatky za dokončení této náhrady. 

Prodávající upozorňuje, že v případě, že zboží vrácené po odstoupení kupujícího od kupní smlouvy je poškozené, opotřebované, neúplné, bez doprovodné dokumentace (originál dokladu o koupi, záručního dokladu, návodu k použití apod.), nebo vráceno bez dárků poskytnutých s nákupem, bude prodávající požadovat škodu vůči Spotřebiteli, případně prostřednictvím soudů a právního zástupce. Prodávající také upozorňuje, že před každou přepravou zboží dokumentuje úplnost a neporušenost přepravy zboží.

            

VIII. Platební podmínky

Prodávající přijímá následující způsoby a podmínky platby: 

  1. Platba přes online bankovní rozhraní (platba kartou online),

Zboží zůstává majetkem prodávajícího, dokud není plně zaplaceno a doručeno kupujícímu. Nebezpečí poškození zboží přechází na kupujícího, jakmile je mu zboží doručeno.

Fakturační údaje kupujícího nelze po zadání objednávky zpětně změnit.

   

  1. Fakturace

Fakturu zasíláme elektronicky v okamžiku odeslání, do 14 dnů od obdržení platby. Faktura bude k dispozici ke stažení ve formátu PDF v e-mailu s potvrzením platby.

     

  1. Dodací podmínky

Osobní sbírka:

Pouze kupující si může své zboží osobně vyzvednout. Tato osoba musí být dostatečně identifikována platným průkazem totožnosti nebo cestovním pasem.       

Přeprava dopravcem - SR:

Zboží může být kupujícímu zasláno prostřednictvím přepravní služby. Jednotlivé druhy dopravy jsou nabízeny podle aktuální dostupnosti služeb a s ohledem na kapacitu a možnosti cestování. V případě zásahu vyšší moci nebo výpadku našeho informačního systému nenese feedzone.eu odpovědnost za opožděné dodání zboží. Cena dopravy se řídí aktuálním ceníkem v den objednávky.

Kupující je povinen zkontrolovat stav zásilky spolu s Bariérou ihned po dodání (počet balíků, neporušenost pásky s logem společnosti, poškození schránky) podle přiloženého nákladního listu. Je-li škoda na zásilce nalezena, je kupující povinen se zástupcem Dopravce zaznamenat rozsah a povahu škody. Na základě takového záznamu může kupující následně (a) odmítnout převzít dodané zboží, které není v souladu s kupní smlouvou, (b) odmítnout převzít vadné zboží nebo (c) potvrdit dodání vadného zboží a poté podat reklamaci vad u prodávajícího. Zjistí-li kupující škodu nebo jiné nesrovnalosti až po převzetí zásilky, je povinen prodávajícího neprodleně kontaktovat. Pokud tak neučiní, jsou jim přiznány nároky na vady pouze tehdy, pokud prokážou, že zboží tyto vady již mělo v době dodání. 

Neúplnou nebo poškozenou zásilku je třeba neprodleně nahlásit e-mailem na adresu sales@feedzone.eu nebo telefonicky na tel. č. +421 902850212. Zápis o poškození je třeba neprodleně vypracovat společně s dopravcem a bez zbytečného odkladu zaslat e-mailem nebo klasickou poštou prodávajícímu. Pozdní reklamace nekompletnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavují Kupujícího práva požadovat náhradu škody, ale dávají Prodávajícímu možnost prokázat, že nedošlo k porušení kupní smlouvy.

    

  1. Záruční podmínky

Záruční podmínky jsou stanoveny v rámci zásad vrácení prodávajícího a platných právních předpisů Slovenské republiky. Nákupní doklad slouží jako záruční list.

    

XII. Závěrečná ustanovení

Podle zákona č. 391/2015 O alternativních řešeních spotřebitelských konfliktů má spotřebitel právo domáhá se od prodávajícího nápravy, pokud spotřebitel není spokojen se způsobem, jakým prodávající vyřizoval svou stížnost, nebo pokud se spotřebitel domnívá, že prodávající porušil práva spotřebitele.

Spotřebitel má právo požádat o zahájení alternativního řešení sporů subjektu alternativního řešení sporů, pokud prodávající odpověděl odmítavě nebo neodpověděl do 30 dnů ode dne odeslání.

Odkaz na platformu alternativního řešení sporů, kde může spotřebitel požádat o alternativní řešení sporů, naleznete zde.

Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1.8.2021. Prodávající si vyhrazuje právo změnit VOP bez předchozího upozornění. Změna VOP se nevztahuje na kupní smlouvy uzavřené před změnou VOP bez ohledu na to, zda zboží již bylo dodáno či nikoli.